Din prima zi veți primi salariul obișnuit la întreprinderea utilizatoare pentru funcția pe care urmează să o îndepliniți (remunerarea întreprinderii utilizatoare). Înregistrăm acest lucru în contractul de plasare. Salariul obișnuit la angajator este determinat de contractul colectiv de muncă aplicabil.

Vă plătim salariul săptămânal sau la patru săptămâni. Acest lucru este determinat de angajatorul pentru care lucrați. Salariul dvs. va fi plătit în fiecare joi după perioada în care ați lucrat.

Veți primi fluturașii de plată în fiecare miercuri după perioada de lucru. Veți primi acest lucru prin e-mail și prin portalul digital e-UUR. Puteți găsi oricând cel mai recent fluturaș de salariu primit prin intermediul butonului „cel mai recent fluturaș de plată”.

 


 

 


 

Înainte de a începe să lucrați cu noi, veți primi un e-mail de bun venit. Conține un link pentru a configura o parolă. După crearea parolei, aveți acces la contul personal. Vă puteți conecta la „portalul NED” prin intermediul site-ului nostru web. În plus, puteți accesa direct pagina de conectare prin linkul https://nedpersoneel.flexportal.eu/.

Prin intermediul butonul „ați uitat parola?” puteți crea o nouă parolă. De asemenea, puteți trimite un e-mail la servicedesk@ned-personeel.nl. NED vă va trimite un nou e-mail de bun venit.

 


 

 


 

Aveți dreptul la 8,33% indemnizație de concediu din salariul efectiv pentru zilele lucrate, zile de concediu și sărbători legale. Indemnizația de concediu vă va fi plătită la mijlocul lunii mai. Dacă doriți să vi se plătească indemnizația de concediu mai devreme, puteți solicita acest lucru biroului de asistență al NED. Vă rugăm să contactați servicedesk@ned-personeel.nl

Dacă încetați să lucrați pentru NED, vă vor fi plătite indemnizațiile. Plata de concediu acumulată este (de asemenea) plătită întotdeauna în luna mai. Vă puteți lua concediu pe parcursul anului, cu condiția să nu luați în acea săptămână mai mult decât lucrați în mod normal (în medie) (ore lucrate + ore de concediu). Doriții să luați concediu plătit? Atunci, puteți pur și simplu să anunțați biroul de asistență al NED.

Indemnizațiile dvs. acumulate sunt vizibile în partea de jos a fluturașului de plată. În plus, puteți vedea și soldurile indemnizațiilor aferente ultimului fluturaș de plată în portalul NED prin intermediul butonului „indemnizații”.

 


 

 


 

Da! Desigur că lucrați în principal pentru a câștiga bani direct, dar ne gândim și la viitorul dvs. Avem un plan de pensii pentru toți angajații cu vârsta peste 21 de ani de la Fondul Național de Pensii (StiPP Pensioen). Drepturile și obligațiile dumneavoastră exacte depind de perioada cât lucrați pentru NED. Când începeți să lucrați pentru un client prin intermediul NED, în mod normal începeți în faza A. După 26 de săptămâni de muncă în faza A, veți participa la Schema de pensie de bază dacă aveți 21 de ani sau mai mult. NED vă va plăti apoi prima de pensie. După 78 de săptămâni lucrate, vă încadrați în schema plus.

 


 

 


 

Cu cât lucrați mai mult prin NED, cu atât acumulați mai multe drepturi. Acestea sunt încadrate in 3 faze.

 

 Faza A

Numim primele 78 de săptămâni în care lucrați pentru pentru NED faza A. Numai săptămânile în care ați lucrati efectiv contează pentru numărul celor 78 de săptămâni. Aceste 78 de săptămâni nu trebuie să fie consecutive, dar o întrerupere nu poate să dureze mai mult de 26 de săptămâni. Apoi reîncepeți să numerați în faza A.

 

 Faza B

După 78 de săptămâni de muncă aveți dreptul la un contract de muncă pe durată determinată. În această fază, puteți primi maximum șase contracte pe durată determinată într-o perioadă de maximum patru ani. Și aici reîncepeți să numerați în faza A după o pauză de 6 luni.

 

 Faza C

Dacă sunteți repartizat din nou prin NED în termen de 6 luni de la finalizarea fazei B, veți intra în faza C. În această fază veți primi un contract de muncă pe perioadă nedeterminată.

Dacă vă îmbolnăviți într-o zi în care urma să lucrați, este foarte neplăcut pentru dvs. în primul rând. De asemenea, este neplăcut pentru întreprinderea în care lucrați. Din fericire, împreună ne asigurăm că munca nu se oprește. Dacă anunțați  îmbolnăvirea la timp, putem trimite un alt coleg care să preia munca dvs. Pentru că ne bazăm pe angajamentul dumneavoastră, este important să respectați o serie de acorduri în caz de boală;

Sunați la firma unde lucrați cât mai curând posibil, dar în orice caz cu mult înainte de începerea turei.
Sunați-ne înainte de 08:45. Vă asigurăm că vă vom suna în mod regulat pentru a afla cum vă mai simțiți. 

Da! Asta chiar este foarte important! Dacă sunteți mai bine, raportați acest lucru companiei în care lucrați și biroului de asistență al NED.

Toată lumea din Olanda este obligată să încheie o asigurare de sănătate. NED a încheiat, de asemenea, asigurări colective de sănătate pentru lucrătorii flexibili. Puteți participa printr-o primă atractivă. În timpul înregistrării la NED, indicați dacă doriți să participați sau nu.

Dacă ați primit un formular (digital) de la consilierul dumneavoastră ipotecar sau de la proprietar, îl puteți servicedesk@ned-personeel.nl Ne vom asigura că este completat, semnat și returnat cât mai curând posibil. Nu ați primit o copie digitală? Apoi scanați formularul și trimiteți-l prin e-mail la servicedesk@ned-personeel.nl Dacă nu ați primit deloc „propria” copie de la consilierul ipotecar, vă putem furniza o declarație standard a angajatorului.

Veți găsi toți fluturașii de plată și extrasele dvs. anuale în contul personal de pe portalul nostru. Declarațiile anuale pentru anul calendaristic trecut sunt, în general, pregătite pentru dvs. la jumătatea lunii ianuarie a noului an calendaristic. Puteți găsi declarația anuală prin intermediul butonului „documente”.

 


 

 


 

Dacă doriți să modificați creditul fiscal pentru impozitul pe salarii, avem nevoie de o nouă declarație de la dvs. Puteți descărca o copie standard necompletată de la https://download.belastingdienst.nl și o puteți imprima, completați-o, semnați-o și trimiteți-o din nou scanată la servicedesk@ned-personeel.nl

De asemenea, ne puteți suna sau trimite un e-mail. Astfel, vă putem trimite foarte rapid o copie digitală pe care o puteți semna imediat digital.

Asigurați-vă întotdeauna că toate informațiile au fost introduse complet, că ați bifat alegerea dvs. pentru „da” sau „nu” și că ați introdus data efectivă a modificării.

Puteți descărca gratuit aplicația e-UUR din Apple Store sau Google Playstore. Astfel vă puteți configura semnăturile digitale prin telefon. În aplicație veți găsi întotdeauna documentele dvs. personale, fluturașii de plată și extrasele dvs. anuale. De asemenea, puteți aproba orele introduse de angajator. 

 


 

 


 

La începerea activității de lucru, ați primit un e-mail de bun venit cu un link către portal. Acest lucru vă permite să vă creați un cont personal. Aveți nevoie de acest cont pentru a putea semna digital toate documentele relevante. Acest lucru funcționează rapid și are, de asemenea, impact bun pentru mediu.

Vă puteți configura semnăturile digitale prin intermediul telefonului dvs. Notă: atunci când descărcați aplicația, puteți seta un cod PIN personal. Nu vă puteți insera semnătura digitală cu acest cod PIN, trebuie să utilizați întotdeauna un cod din 6 cifre pe care îl primiți pe mobil la semnare. Dacă numărul de telefon mobil cunoscut de noi este incorect sau dacă nu primiți un cod, vă rugăm să contactați biroul de asistență.